محور سنندج به مریوان روز سه‌شنبه ۷ مرداد به علت انجام عملیات انفجاری و راهسازی برای چند ساعت مسدود می‌شود.

جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معاون راهداری مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: راهداری کردستان در قالب اصلاح نقاط حادثه خیز محور سنندج - مریوان در کیلومتر ۱۵ تا ۲۰ موسوم به محدوده روستای صوفیان به انفجار و ترانشه‌برداری در موعد مذکور اقدام خواهد کرد.

رامبد نوذری با بیان اینکه این اقدام از ساعت ۱۳ تا ۱۶ از سوی پیمانکار طرح انجام خواهد گرفت، افزود: مسیر در ساعت‌های یاد شده با همکاری پلیس راه مسدود خواهد شد و با توجه به اینکه مسیر جایگزینی نیز نیست توصیه می‌شود مسافران از حرکت در این ساعات در این مسیر خودداری کنند.

وی اضافه کرد: این اداره کل از ۲ سال گذشته اصلاح ۱۱ نقاط حادثه خیز این مسیر را در دستور کار قرار کرده که تاکنون عملیات اجرایی ۶ نقطه به اتمام رسیده و پنج نقطه نیز از پیشرفت ۳۰ تا ۴۰ درصدی برخوردار است.

جاده‌های این استان دارای ۶۶ نقطه حادثه خیز است که ۲۷ مورد آن پر تصادف و ۳۴ نقطه دارای تصادف و چهار نقطه نیازمند اصلاح بوده که رفع مشکلات ۳۲ مورد آن در حال مطالعه است.

طول شبکه راه های استان هفت هزار و ۸۳۴ کیلومتر بوده که این میزان شامل ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ۲۲۶ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

کد خبر 534410

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کردستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha